Hvem er vi?

Skolens administration

Dominic Maher

Dom er skoleleder ansat i januar 2021. Han har over 25 års erfaring inden for undervisningssektoren, som lærer og skoleleder. Tidligere har Dom været engageret i at åbne, drive og udvikle skoler i Danmark og Australien.

"Lolland International School  er en skole, der forbinder fællesskab, nysgerrighed og udviklingen af robuste elever. Vores mål  er at støtte børn i at blive aktive deltagere i egen læring igennem udviklingen af kritisk tænkning og opgaveløsning i dialog og samarbejde med andre. Som skole vil vi integrere FNs bæredygtige udviklingsmål i læringen. For at imødegå verdens udfordringer, må eleverne forstå, hvad denne verdens udfordringer er."

Læs mere info om Dominic Maher i Lolland Kommunes pressemeddelelse, den 11. december 2020

Karina Hampe

Karina er d. 1. april 2021 ansat som Skolesekretær/Enrolment Officer.  Som tidligere udstationeret rejseleder i Grækenland, Thailand, Indonesion og Kina har Karina opnået stor indsigt og forståelse for andre kulturer.

Karina har mere end 20 års erfaring inden for marketing og administration og har været selvstændig i en årrække.

"At være en del af et internationalt miljø, hvor fællesskab, nysgerrighed, robusthed og tillid er nogle af skolens værdier, som er med til at skabe det hele menneske, er for mig glæden ved at gå på arbejde. Jeg vil altid være klar til at hjælpe jer via den tætte relation og samarbejde med familier og elever.

Jeg glæder mig til at byde kommende familier og elever velkommen til Lolland International School"